Előfordul olyan szituáció, amikor az Outlook üzenet elküldése után veszünk észre egy hibát a levélben vagy a címzettek körében. Ilyenkor hasznos az Outlook Üzenet visszahívása funkciója.
Email visszahívás lépései
- Keressük ki az emailt az Elküldött üzenetek mappában
- Nyissuk meg külön ablakban (dupla kattintás)
- Az Üzenet menüben a Műveletek pont alatt található az Üzenet visszahívása menüpont, kattintsunk rá
A megjelenő Üzenet visszahívása ablakban lehetőségünk van néhány paramétert beállítani, például kicserélhetjük a levelet egy javított példánnyal azoknál a címzetteknék, akik még nem olvasták el azt.
- Az OK gomb megnyomására az Outlook elküld a címzetteknek egy visszahívási kérelmet. A visszahívás sikerességéről email értesítéseket fogunk kapni.
Fontos, hogy a visszahívás jellemzően saját hálózaton belül működik, és még itt is előfeltétel, hogy a címzett nem nyitotta meg a küldött email-ünket. Az Outlook elküldi a visszahívási kérelmet saját szervezeten kívüli címzettnek is, de ott már nagyon kevés a kontrollja, a fogadón múlik, hogy eleget tesz-e a kérésnek – erre ne alapozzunk.